wtorek, 5 sierpnia 2014

"Elena. Zawody i rozterki" - [tom 3 historii o miłośniczce koni] - Nele Neuhaus

Kilka książek spod pióra Nele Neuhaus już czytałam i o nich pisałam, w tym o dwóch poprzednich tomach o perypetiach Eleny Weiland. Dziś kolejna książka z serii o tej miłośniczce koni i zarazem ostatnia pod tytułem "Elena. Zawody i rozterki."

W jej związku z Timem wszystko się układa. Nienawiść dzieląca rodziny Jungblutów i Weilandów nie okazała się tak silna jak uczucie młodych.
Stadnina „Kosy”, należąca do rodziny Eleny odzyskała płynność finansową. W pewnym momencie sytuacja się komplikuje z powodu przygotowań do zawodów konnych. Tim nie zwraca na dziewczynę uwagi, a tuż przed balem jeździeckim wystawia ją do wiatru.
Do Niemiec wraca gwiazda jeździectwa Niklas Schütze, za którym ugania się już arogancka Ariane. Kolejny raz o Elenie krążą plotki, ktoś chce jej znów zaszkodzić.

Jaki ten ktoś ma powód? Co z tego wyniknie? Czy Tim i Elena nadal będą razem?
Tego dowiecie się z powieści, bo na pewno nie ode mnie!


Co by tu napisać o tej książce, aby nie powielać swoich własnych słów o autorce i jej powieściach? Szczerze nie wiem jak to zrobić, więc odsyłam do poprzedniej opinii o przygodach Eleny tu. W tym tomie znalazłam też malutki błąd w druku na stronie 211 - „ - To bardzo miło z twojej trony – pochwalił tata.” Przytaczam tu fragment z błędem, aby ułatwić jego znalezienie i korektę wydawcy. Chciałabym jeszcze dodać, że tego błędu łatwo nie zauważyć podczas czytania tej powieści, bowiem nie ma tu czasu na przerwę.

Recenzja dla: 

Media Rodzina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...