Przejdź do głównej zawartości

"Obłędna szesnastka" - Janet Evanovich

Stephanie Plum to wykreowana przez Janet Evanovich bohaterka cyklu powieści sensacyjno-humorystycznych. Seria ma już szesnaście przetłumaczonych tomów, a każdy z nich można czytać odrębnie. Przeczytałam każdy z nich, czasem nawet po dwa razy.

Wyświetlanie Plum16_02_HiRes.jpg

„Obłędna szesnastka” to oczywiście 16 już tom przygód Śliweczki, który mimo małego opóźnienia dotarł w jednym kawałku do Wrocławia, żeby trafić prosto w moje ręce.
Tak jak zwykle, jeśli chodzi o twórczości Evanovich, od razu zaczęłam czytać i przepadłam dla świata.


Stephanie Plum, łowczyni nagród pracująca w agencji kuzyna Vinciego, tym razem (oprócz znalezienia zwykłych NS-ów czyli osób, które się nie stawiły na wezwanie) musi znaleźć członka swojej rodziny, który ma sześciocyfrowe długi karciane u  gangstera Bobby'ego Słonecznika. Bandyta nie zamierza go uwolnić, póki nie odzyska pieniędzy.

Wraz ze „szczęśliwą” butelką wuja Pipa, Connie i Lula u boku naszej głównej bohaterki muszą jedynie odnaleźć Vinniego, uratować agencje poręczeń, zorganizować Hobbitcon, urządzić wyprzedaż chodnikową zawartości biura, a na dokładkę doprowadzić do sądu kilku zwykłych NS-ów i wyruszyć w pościg za gangsterem o przezwisku Obrzyn.
Dla naszej szczęściary to przecież pikuś, ale czy na pewno?


Książka, tak jak reszta przygód Śliwki, jest cudowna. Według mnie tym razem brakuje jedynie więcej wątków z Komandosem. Z tego powodu mam lekki niedosyt. Czekam na kolejny tom i życzę wszystkim dobrej lektury. Jestem pewna, że dla Was to też będzie czysta przyjemność.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

„Matura z języka angielskiego. Zbiór zadań" - Radosław Swigon

Dziś przedstawię wam moją opinię o książce, która z pewnością przyda się maturzystom zdającym język angielski na poziomie podstawowym. Jest to „Matura z języka angielskiego. Zbiór zadań”. Planuję zdawać z języka angielskiego na obu poziomach, ale na szczęście nie w tym roku. Radosław Swigon jest właścicielem wydawnictwa Enset i portalu edukacyjnego dla maturzystów. Zajmuje się również kampaniami reklamowymi, fotografią i spotami wideo oraz uczy angielskiego i przedmiotów zawodowych z informatyki.

"Charlotte i pierwsza miłość" - Nele Neuhaus

Po przygodach łowczyni nagród, czas na Charlotte i jej konia, który nazywa się Won Da Pie. To już czwarta część cyklu książek o dziewczynie kochającej konie, napisana przez Nele Neuhaus, która jest też autorką uwielbianych przeze mnie kryminałów. „Charlotte i pierwsza miłość” potraktowałam jako odskocznię od bardziej wymagających lektur, pogrążyłam się w lekturze dla relaksu. W tym tomie nasza Charlotte i jej koń, oprócz oczekiwania na przeprowadzkę do nowej stadniny, mają okazję wystąpić na pierwszych swoich zawodach. Jak im pójdzie? Dziewczyna również nawiązuje mocniejsze więzi z Katie oraz szczególną z Simonem, jednak kłóci się bardzo często ze swoją najlepszą przyjaciółką Doro. Znają się od dziecka, więc jest zaskoczona jej zachowaniem. Jednak Charlotte, mimo sprzeczek z Doro, nadal dzielnie walczy o stadninę i jej przyszłość. Grupa ludzi chce zmienić charakter stadniny na model skupiający się na jednej dziedzinie jeździeckiej. Na najbliższym zebraniu rady rozstrzygn

"Anielska" - Cynthia Hand

Anielska  to kontynuacja książki  Nieziemska  autorstwa Cynthi Hand. Na wstępie zaprezentuję krótkie streszczenie poprzedniej części. Główną bohaterką jest Clara Gardner. Dowiaduje się, że jest owocem miłości swojej matki i ojca, który okazał się być aniołem. Z tego powodu ma nadnaturalne moce i jest anielitką. Poznaje sekret, że każdy anielita musi w swoim życiu wykonać powierzone mu zadanie, a wskazówki śnią się w nocy lub są przekazywane podczas wizji na jawie. W pierwszej części dziewczynie nie udaje się wypełnić swojej misji, a przystojny Christian Presccot, któremu miała uratować życie, okazuje się anielitą. źródło